2013年11月11日 星期一

倒影 是內心的自己(josie said)

親愛的朋友們
首先
我想問大家一個問題
"你對倒影的看法是什麼?"
 
至於我的答案
可能你們看到我對倒影的攝影創作
就會自然而然有了一些答案
 
但我仍舊要說出我的答案
那就是
"倒影其實是我內心的一種反射圖像....."
也許
我不夠聰明,風趣,富有,有才華...但是我很努力從模糊的路途中找到自己想掌握的一切
 
 
 
 
人們都說
年輕不怕闖蕩
因為年輕就是本錢
相較於我這樣的中年
我更應該
"不怕闖"
因為也沒多少歲的年輕可用,不是嗎?!
 
願以此和超超年輕的你們共勉喔
 
阿們
 
Reflection is the inner self (josie said)

Dear friends,
First
I want to ask you a question
"You're on the reflection of the view that what?"

As for my answer
Maybe you saw my reflection in creative photography
Will naturally have some answers

But I still want to tell me the answer
That is
"My heart is in fact the reflection of a reflection image ....."
Maybe
I'm not smart, funny, rich, talented ... but I'm trying to find the road from the vague grasp everything they want

People say
Young not afraid living away
Because youth is the capital
Compared to middle-aged me
I should
"Afraid break"
How old is young because there is no available, do not you?!

Willing to take your encouragement with the ultra younger Oh
 
Amen